سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقشه هایی که من تو دبیرستان در فرار کردن ازمدرسه داشتم
مایکل اسکوفیلد توی فرار از زندان نداشت
من حیف شدم!

متن های خنده دار و جالب

یکی مزاحم میشد هی اس هی زنگ…جواب نمیدادم که بیخیال شه…
دیگه تماس نگرفت
بعد چند روز اس داده ;
ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم کار داشتم دستم بند بود , شرمنده,چه خبر؟

تا خودکار رو دستت می گیری میخوای درس بخونی
می‌بینی استعدادت کمتر از پیکاسو و استاد فرشچیان نیست!

بچه های دانشگا رو از روی محل نشستن سر کلاس طبقه بندی می کنم.
ردیف اول ;حال به هم زن
وسطی ها ;یه سلام علیکی داریم
ته کلاس ;دمشون گرم.
اونایی که اصن کلاس نمیان; اینا رفیقمندر خونه رو میزدن!

دخدر داییم 5 سالشه!
جواب داد ; کیه!؟
زن همسایه مون پشت در به شوخی گفت; منم منم مادرتون!
من رفتم در رو باز کردم, بنده خدا میخواس سکته کنه!
گفت ; ببخشید مادرتون هستن؟ گفتم ; نع , فقط من و حبه انگور هستیم

شمام وقتی یه ادکلن گرون قیمت میخرین , هربار که استفاده میکنین

یه نگا بهش میندازین که یه وقت تموم نشه؟!
یا من فقط اینجوریم!؟

بعضی دخترا اصلا” گریه نمیکنن حتی اگه شکست عشقی بخورن
نه این که سنگ باشن نه


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :4
کل بازدید : 5101
کل یاداشته ها : 7


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ